Jak działa IQad Kontekst?
IQad to system reklamy kontekstowej, za pośrednictwem którego reklamodawcy, agencje, wydawcy i sieci reklamowe w prosty sposób kupują i sprzedają reklamę tekstową i tekstowo-graficzną. Powierzchnie reklamowe dostępne w systemie klienci kupują w drodze licytacji.
Co wyróżnia IQad Kontekst?
- IQad umożliwia emitowanie tradycyjnych reklam kontekstowych, tekstowo-graficznych i tekstowych, dopasowywanych do treści strony.
- Kupno i sprzedaż odbywają się w systemie aukcyjnym, co pozwala na optymalizację cen.
- System umożliwia sprzedaż dostępnej powierzchni reklamowej. Ceny są adekwatne do popytu na daną powierzchnię.
- IQad umożliwia geotargetowanie reklam, wyświetlanie ich wyłącznie na konkretnych serwisach bądź targetowanie na konkretne rodzaje urządzeń (np. telefony komórkowe z systemem Android).
Jak działa IQad w modelu kontekstowym?
- Wydawca wskazuje powierzchnie reklamowe w obrębie swoich serwisów, które chce udostępnić IQad w modelu kontekstowym. W momencie gdy IQad otrzyma upoważnienie do pośredniczenia w przyjmowaniu zleceń na sprzedaż powierzchni reklamowej, dostarczy kody emisyjne adserwera kontekstowego do zamieszczenia na stronach wydawcy.
- Reklamodawca zleca kampanię, definiując m.in. słowa kluczowe, na podstawie których adserwer kontekstowy dobierze kreacje reklamowe do poszczególnych podstroi serwisu, oraz stawkę za kliknięcie, którą gotów jest zapłacić.
- Aukcja odbywa się automatycznie. Wywołanie przez internautę danej strony wydawcy rozpoczyna licytację reklam w oparciu o wcześniej zdefiniowane kryteria. Wygrywa reklamodawca, którego kreacja (przy zachowaniu dopasowania kontekstowego) zapewni wydawcy największą stawkę za 1 000 odsłon reklamy (eCPM).
Skontaktuj się z nami już dziś!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach reklamy kontekstowej IQad, skontaktuj się z nami!